Samochody Użytkowe/Transportowe
do transportu międzynarodowego możliwość zastosowania dwóch rodzajów zawieszenia ( mechaniczne i pneumatyczne)
wiele rozwiązań dotyczących zabudów :
skrzynie z plandeką ( możliwość dołożenia firanek po jednej, lu po dwóch stronach zabudowy), regulacja wysokości i otwierania dachu zabudowy, sypialki na i za kabinowe ( zastosowanie przy samochodach do transportu międzynarodowego)
skrzynie otwarte o długości nawet do 6,10 m ( zastosowanie dla firm produkujących blachy, konstrukcje garażowe)
kontenery meblowe- spożywcze z dołożeniem windy
izotermy do przewozu owoców, warzyw z możliwością dołożenia agregatu do potrzymania odpowiedniej temperatury
zabudowy chłodnicze (typu hakowe, które znajda zastosowanie w branżach mięsnych czy farmaceutycznych)
furgony przekształcone na samochody 7-9 osobowe, przystosowane do przewozu brygad budowlanych
Silniki
silnik 2.3
o mocy 120, 140 i 160 KM
niskie spalanie
oraz zmniejszenie kosztów eksploatacji
silnik 3.0 CNG
zasilany na gaz ziemny
ekologia i ekonomia , możliwość uzyskania dofinansowania przy zakupie, cichsza praca , dodatkowe punkty w przetargach, spełnia wymogi ustawy o elektromobilności, możliwość wjazdu do ścisłego centrum miasta nawet jeśli jest wyznaczona strefa
do pojazdów ekologicznych
o mocy 160, 180 i 210 KM
trwałość umożliwiająca uzyskiwanie długich przebiegów na silniku, a także komfort podróżowania przy silnikach konkurencji
o znacznie mniejszej pojemności
Rozstawy osi
pojedyncze
koło od rozstawu
3000mm – 4100mm
możliwość założenia zabudowy nawet do 10palet
koło
bliźniacze z tyłu
3300mm- 5100mm
możliwość założenia zabudowy do 16 palet