Pakiet SMART w cenie Twojego Daily

Strona główna / Promocje / Pakiet SMART w cenie Twojego Daily
Pakiet SMART w cenie Twojego Daily

IVECO ON IVECO ON – nowoczesne rozwiązania posprzedażne pozwalające na poprawę produktywności pojazdu niezależnie, czy jesteś kierowcą, czy właścicielem floty.

Tylko teraz w cenie IVECO Daily* otrzymasz moduł telematyczny Connectivity Box z Pakietem SMART.
W ramach pakietu proponujemy Ci:

Smart Raporty
Comiesięczne raporty podsumowujące eksploatację pojazdu
Zdalną diagnostykę RAS
(RAS, en. Remote Service Assistance)
Oszczędność czasu na dojazdach do serwisu
Proaktywny serwis
Zawsze i zdalnie czuwamy nad Twoim pojazdem
Portal i aplikacja IVECO ON
Analiza przejazdów i osiągów Twojego pojazdu
Iveco Iveco

Jak możemy Ci pomóc zdalnie, bez wizyty w serwisie, w zaoszczędzeniu czasu na dojazdach do serwisu? Nasze serwisy mogą:

  • Odczytać i skasować błędy w pojeździe
  • Zweryfikować stan pojazdu przed przybyciem do serwisu
  • Odczytać parametry czujników i parametry stanu podzespołów
  • Przygotować mechanika/niezbędne części zamienne do przeglądu/naprawy
  • Zmienić konfigurację pojazdu (np. ogranicznik prędkości)
  • Zdalnie zaktualizować oprogramowanie sterowników

Jak możesz zaoszczędzić do 8%** paliwa rocznie?

Dostęp do portalu IVECO ON pozwoli Ci przeanalizować i poprawić styl jazdy, postępując zgodnie z radami i wskazówkami opracowanymi na podstawie Twoich zakończonych przejazdów.
Jak zaoszczędzić

Jak możesz zadbać o większe bezpieczeństwo pojazdu?

Dzięki IVECO ON możesz także zlokalizować, gdzie Twój pojazd zakończył ostatni przejazd.

Jak możesz ograniczyć liczbę nieplanowanych przestojów?

Podpisując z nami umowę na usługi telematyczne (Pakiet SMART) otrzymujesz zdalny monitoring pojazdu . Zespół specjalistów czuwać będzie nad Twoim pojazdem i w razie zauważenia przez nasz system potencjalnej awarii skontaktujemy się z Tobą rekomendując wizytę w serwisie. Dzięki temu możliwe jest zredukowanie liczby i czasu nieplanowanych przestojów.
Control Room
Zapytaj o pakiet SMART dla Twojego nowego Daily!

DZIAŁANIA MARKETINGOWE - przetwarzanie moich danych przez IVECO Poland sp. z o.o. we własnych celach marketingowych w tym przesyłania informacji handlowych, a także reklamy produktów i usług w formie papierowej, za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, w tym za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej, telefonu (np. zautomatyzowane połączenia telefoniczne, SMS, MMS, faks) i wszelkich innych środków (np. strony internetowe, aplikacje mobilne), jak przedstawiono w sekcji 2 (iii) Informacji o polityce prywatności

MARKETING PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH - przekazywanie moich Danych podmiotom zależnym i stowarzyszonym Iveco Poland Sp. z o.o. należącym do Grupy CNH Industrial, a także do autoryzowanych dealerów IVECO oraz ich dalsze przekazywanie i przetwarzanie w celach marketingowych tych podmiotów w tym w celu przesyłania informacji handlowych, reklamowania ich produktów i usług lub przeprowadzania badań rynkowych zgodnie z sekcją 2 (iv) Informacji o polityce prywatności

Program pomocy drogowej 24/7.
Podany numer telefonu łączy z Centrum Obsługi Klientów w przypadku nieoczekiwanych awarii pojazdów.